Als casemanager Hersteloperatie Toeslagen bij de gemeente Alphen aan den Rijn begeleid en ondersteun je gedupeerden van de toeslagenaffaire bij hun ondersteuningsvraag binnen het sociaal domein. Je voert het brede gesprek met gedupeerden op alle leefgebieden (zoals inkomen, schulden, huisvesting) en maakt samen een plan om te komen tot een duurzame oplossing. Je registreert nauwkeurig het plan zodat deze ook ter goedkeuring aan de accountant overlegt kan worden. Daarnaast bezit je ook de kwaliteiten om de vertaalslag te maken van beleidsopdrachten naar uitvoering.
Als casemanager MCV bij de gemeente Alphen aan den Rijn begeleid en ondersteun je inwoners met een meervoudige of complexe ondersteuningsvraag binnen het sociaal domein. Je voert het brede gesprek met inwoners op alle leefgebieden (zoals inkomen, schulden, huisvesting) en maakt samen een plan om te komen tot een duurzame oplossing. Soms is het nodig om eerst aan crisisinterventie te doen.
Fase 1 Korte screening
Eerst checken we op basis van je reactie of je aan alle Vereisten voldoet.
Is dit helemaal op orde? Top, dan ga je naar de 2e fase.
Fase 2 Kwalificatie
We maken een overzicht van alle reacties direct na sluitingsdatum. We kijken dan naar de gunningscriteria én naar de verhouding tussen ervaring en je uurtarief.
Hebben we nog een vraag of is er iets nog niet helemaal duidelijk?
Geen punt, we nemen dan gewoon even contact met je op.
Fase 3 Voorstel & kennismaking
Samen met de opdrachtgever wordt besloten wie er worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. We informeren je natuurlijk direct als je wordt uitgenodigd en plannen in overleg een afspraak in.
Fase 4 Opdracht
Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht!
De overeenkomst wordt getekend en je gaat via Professional Partners aan de slag.
Let op dat je CV nooit langer mag zijn dan 5 pagina’s. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Hierin moet duidelijk naar voren komen dat jij de juiste professional bent voor deze interim opdracht.
Wil je je reactie extra kracht bij zetten? Stuur dan ook minimaal 2 referenties mee of schrijf een pakkende motivatiebrief. Ga je aan de slag als interim professional via Professional Partners, dan vragen we ook altijd om een VOG die nooit ouder mag zijn dan 6 maanden.
Heb je nog vragen aan ons? Neem dan even contact op met {{owner}} of met het servicecentrum van Professional Partners via 088 031 3535.
Of wil je eerst nog wat meer weten?
088 031 3500
r.overweter@professionalpartners.nl
Robbert Overweter
Regiomanager Overheid
Alias: sollicitatieProcesBlock
Reageren als ZZP'er
Solliciteer op jouw opdracht
Spannend! Wij laten snel van ons horen.
Korte screening
Even een kort belletje waarin wij kennismaken.
Kwalificatie
Goed (online) in kaart brengen wat voor jou belangrijk is.
Voorstel en kennismaking
Tijd voor een kop koffie! Wij maken graag beter kennis met jou.
Start opdracht
Je gaat nu aan de slag bij een opdracht die bij jou past!
Alias: faqBlock
FAQ
Alias: inschrijvenBlock
Mail Alert
Ontvang updates over opdrachten in jouw regio en wij zorgen ervoor dat je er als eerste bij bent.