Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken

Noord-Holland
Start 11-04-2024
Overig Sociaal Domein
6 maanden
36 uur
Verlenging mogelijk
Reageren tot 02-04-2024

Over deze opdracht

Je gaat aan de slag bij de gemeente Purmerend. Je werkt procesmatig en brengt de huidige situatie in kaart (voor welke opgave staan we?), haalt informatie op (waar willen we heen?) en komt in actie (richt werkprocessen in of vult aan waar nodig). Door jouw inzet, kennis en ervaring zijn achterstallige werkzaamheden weggewerkt en zijn alle werkprocessen toekomstgericht. Zo kan onze nieuwe collega goed van start. Als de opdracht goed verloopt en het van beide kanten goed zit, wordt jij misschien wel die nieuwe vaste collega.


Als onderdeel van team Burgerzaken ben jij, zoals de functie titel al laat doorschemeren, kwaliteitsmonitor van de dienstverlening en werkprocessen van burgerzaken. Thema’s waar jij je mee bekend bent zijn: digitalisering, informatie voorziening, informatie beveiliging, audits (enSia) en privacy. Het is een zelfstandige functie waarin je geregeld de samenwerking opzoekt, zowel binnen als buiten het team. Je signaleert (toekomstige) wijzigingen in wet- en regelgeving met impact op de uitvoering en dienstverlening en toetst of onze werkprocessen, procedures en werkinstructies aansluiten op de snel veranderende omgeving. Wanneer deze niet aansluiten neem je het initiatief om deze te actualiseren en waar nodig te digitaliseren. Natuurlijk neem je dan direct de inhoud onder loep en controleer je of deze (nog) aansluit bij wat de inwoner nodig heeft. Ook voer je periodieke kwaliteitscontroles uit en beoordeel je verzoeken van collega’s en/of derden om gegevens uit de BRP te verstrekken.

Vereisten en gunningscriteria

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke instelling.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het inrichten én verbeteren van werkprocessen op het gebied van Burgerzaken;
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Woonachtig in de omgeving van Purmerend.


Beoordeling

Fase 1 Korte screening

Eerst checken we op basis van je reactie of je aan alle Vereisten voldoet.

Is dit helemaal op orde? Top, dan ga je naar de 2e fase. 

 

Fase 2 Kwalificatie

We maken een overzicht van alle reacties direct na sluitingsdatum. We kijken dan naar de gunningscriteria én naar de verhouding tussen ervaring en je uurtarief.

Hebben we nog een vraag of is er iets nog niet helemaal duidelijk?

Geen punt, we nemen dan gewoon even contact met je op.

 

Fase 3 Voorstel & kennismaking

Samen met de opdrachtgever wordt besloten wie er worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. We informeren je natuurlijk direct als je wordt uitgenodigd en plannen in overleg een afspraak in.

 

Fase 4 Opdracht

Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht!

De overeenkomst wordt getekend en je gaat via Professional Partners aan de slag.

Meer informatie

Let op dat je CV nooit langer mag zijn dan 5 pagina’s. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Hierin moet duidelijk naar voren komen dat jij de juiste professional bent voor deze interim opdracht.

 

Wil je je reactie extra kracht bij zetten? Stuur dan ook minimaal 2 referenties mee of schrijf een pakkende motivatiebrief. Ga je aan de slag als interim professional via Professional Partners, dan vragen we ook altijd om een VOG die nooit ouder mag zijn dan 6 maanden.

Heb je nog vragen aan ons? Neem dan even contact op met {{owner}} of met het servicecentrum van Professional Partners via 088 031 3535.

Is dit jouw opdracht?

Of wil je eerst nog wat meer weten?

088 031 3500
r.overweter@professionalpartners.nl

Robbert OverweterRobbert Overweter
Regiomanager Overheid

Reageer

  • Delen:
Reageer
×
Inloggen
×
Jouw favoriete vacatures
Cookie icon
Wij gebruiken cookies om de statistieken van onze site bij te houden. Meer weten? Lees onze privacyverklaring.