Ambtelijk secretaris voor adviesraad sociaal domein

Utrecht
Start 01-04-2024
Overig Sociaal Domein
12 maanden
12 uur
Verlenging mogelijk
Reageren tot 29-03-2024

Over deze opdracht

Als ambtelijk secretaris van de adviesraad sociaal domein bij de gemeente Stichtse Vecht heb je de volgende verantwoordelijkheden:


  • Je zorgt voor het optimaal functioneren van de adviesraad;
  • Je bent verantwoordelijk voor alle correspondentie én het organiseren, (inhoudelijk) voorbereiden en notuleren van de vergaderingen;
  • Je ondersteunt en adviseert bij het opstellen van de adviezen aan het college van burgermeesters en wethouders en bewaakt de termijnen hiervan;
  • Je faciliteert de leden en houdt hen op de hoogte van de status van lopende actiepunten. Jaarlijks bereid je de jaarplannen en de jaarverslagen voor;
  • Daarnaast ondersteun jij het proces van de adviesraad in de breedste zin. Je ondersteunt bij het contact en de communicatie onderling en met alle betrokken partijen;
  • Indien nodig coach je individuele leden in hun rol en taken.


Vereisten en gunningscriteria

  • Hbo werk -en denkniveau;
  • Kennis van relevante wetgeving rondom het sociaal domein;
  • Kan procesgericht denken en werken;
  • Communicatieve (mondelinge en schriftelijke) vaardigheden;
  • Tegengestelde belangen kunnen overbruggen;
  • Woonachtig in de regio;
  • Bereidheid om te reizen en buiten kantooruren te werken;
  • Het hebben van een rijbewijs en de beschikking hebben over een auto is een voorwaarde.

Beoordeling

Fase 1 Korte screening

Eerst checken we op basis van je reactie of je aan alle Vereisten voldoet.

Is dit helemaal op orde? Top, dan ga je naar de 2e fase. 

 

Fase 2 Kwalificatie

We maken een overzicht van alle reacties direct na sluitingsdatum. We kijken dan naar de gunningscriteria én naar de verhouding tussen ervaring en je uurtarief.

Hebben we nog een vraag of is er iets nog niet helemaal duidelijk?

Geen punt, we nemen dan gewoon even contact met je op.

 

Fase 3 Voorstel & kennismaking

Samen met de opdrachtgever wordt besloten wie er worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. We informeren je natuurlijk direct als je wordt uitgenodigd en plannen in overleg een afspraak in.

 

Fase 4 Opdracht

Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht!

De overeenkomst wordt getekend en je gaat via Professional Partners aan de slag.

Meer informatie

Let op dat je CV nooit langer mag zijn dan 5 pagina’s. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Hierin moet duidelijk naar voren komen dat jij de juiste professional bent voor deze interim opdracht.

 

Wil je je reactie extra kracht bij zetten? Stuur dan ook minimaal 2 referenties mee of schrijf een pakkende motivatiebrief. Ga je aan de slag als interim professional via Professional Partners, dan vragen we ook altijd om een VOG die nooit ouder mag zijn dan 6 maanden.

Heb je nog vragen aan ons? Neem dan even contact op met {{owner}} of met het servicecentrum van Professional Partners via 088 031 3535.

Is dit jouw opdracht?

Of wil je eerst nog wat meer weten?

088 031 3500
r.overweter@professionalpartners.nl

Robbert OverweterRobbert Overweter
Regiomanager Overheid

Reageer

  • Delen:
Reageer
×
Inloggen
×
Jouw favoriete vacatures
Cookie icon
Wij gebruiken cookies om de statistieken van onze site bij te houden. Meer weten? Lees onze privacyverklaring.