Administratief medewerker Sociaal Domein

Friesland
start 01-10-2023
Overig Sociaal Domein
3 maanden
24
Verlenging mogelijk
reageren tot 26-09-2023

Over deze opdracht

Je werkzaamheden bij de gemeente Harlingen:

  • Je plant afspraken in voor medewerkers en teamleiders;
  • Je draagt zorg voor de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van vergaderingen, zorg overleggen en overige bijeenkomsten;
  • Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten;
  • Je verricht correspondentie- en tekstverwerkingswerkzaamheden;
  • Je maakt maandelijkse overzichten van managementgegevens van verschillende activiteiten;
  • Je regelt zaken op facilitaire gebied, regelt de personeelsadministratie;
  • Je draagt zorg voor het beheer en bewerken van bestanden en systemen;
  • Je verzamelt en verstrekt gegevens en overzichten uit administratieve systemen.


Vereisten en gunningscriteria

  • Je hebt min. 3 jaar werkervaring ervaring als administratief secretarieel medewerker, bij voorkeur binnen het sociale domein;
  • Je hebt ervaring met het Microsoft Office pakket en Key2Financiën;
  • Je hebt globale kennis van de Wmo, de Jeugdwet en Participatie;
  • Je hebt Mbo werk- en denkniveau en een afgeronde administratieve opleiding.


Beoordeling

Fase 1 Korte screening

Eerst checken we op basis van je reactie of je aan alle Vereisten voldoet.

Is dit helemaal op orde? Top, dan ga je naar de 2e fase. 

 

Fase 2 Kwalificatie

We maken een overzicht van alle reacties direct na sluitingsdatum. We kijken dan naar de gunningscriteria én naar de verhouding tussen ervaring en je uurtarief.

Hebben we nog een vraag of is er iets nog niet helemaal duidelijk?

Geen punt, we nemen dan gewoon even contact met je op.

 

Fase 3 Voorstel & kennismaking

Samen met de opdrachtgever wordt besloten wie er worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. We informeren je natuurlijk direct als je wordt uitgenodigd en plannen in overleg een afspraak in.

 

Fase 4 Opdracht

Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht!

De overeenkomst wordt getekend en je gaat via Professional Partners aan de slag.

Meer informatie

Let op dat je CV nooit langer mag zijn dan 5 pagina’s. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Hierin moet duidelijk naar voren komen dat jij de juiste professional bent voor deze interim opdracht.

 

Wil je je reactie extra kracht bij zetten? Stuur dan ook minimaal 2 referenties mee of schrijf een pakkende motivatiebrief. Ga je aan de slag als interim professional via Professional Partners, dan vragen we ook altijd om een VOG die nooit ouder mag zijn dan 6 maanden.

Heb je nog vragen aan ons? Neem dan even contact op met {{owner}} of met het servicecentrum van Professional Partners via 088 031 3535.

Is dit jouw opdracht?

Of wil je eerst nog wat meer weten?

088 031 3535
r.overweter@professionalpartners.nl

Robbert OverweterRobbert Overweter
Regiomanager Overheid

Reageer

  • Delen:
Reageer
×
Inloggen
×
Jouw favoriete vacatures
Wij gebruiken cookies om de statistieken van onze site bij te houden. Meer weten? Lees onze privacyverklaring.