Adjunct Directeur Sociaal Domein, Economie & Dienstverlening

Zuid-Holland
Start 01-04-2024
Overig Sociaal Domein
3 maanden
32 uur
Verlenging mogelijk
Reageren tot 25-03-2024

Over deze opdracht

Als Adjunct Directeur Sociaal Domein, Economie & Dienstverlening bij de gemeente Hoeksche Waard heb je de volgende verantwoordelijkheden:


  • Combinatie tussen management en beleid, dus kunnen managen, maar ook erover heen kunnen kijken en de processen zien;
  • Uitstekend gevoel voor de politieke verhoudingen en de externe relaties;
  • Integraal afstemmen over het aanbieden van stukken voor het CO overleg met de wethouders en dit ook stroomlijnen. Dus wanneer komt een dossier richting CO, het zien van en sturen op de samenhang met andere dossiers van het sociaal domein;
  • Scherp op kwaliteit van de stukken opbouw en samenhang;
  • Dossiers/stukken begeleiden door het politieke proces en daarbij een complexe regionale component (regionale besturen die los van elkaar staan, zoals bijv. DGJ, vrouwenopvang, zorgverzekeraar);
  • Aanspreekpunt voor de teammanagers van de beleidsteams;
  • Advisering van de wethouder;
  • Afstemming met strategie en de directeur.


Vereisten en gunningscriteria

  • Gemeentelijke ervaring;
  • Ervaring in de genoemde werkzaamheden, ook op dat niveau.

Beoordeling

Fase 1 Korte screening

Eerst checken we op basis van je reactie of je aan alle Vereisten voldoet.

Is dit helemaal op orde? Top, dan ga je naar de 2e fase. 

 

Fase 2 Kwalificatie

We maken een overzicht van alle reacties direct na sluitingsdatum. We kijken dan naar de gunningscriteria én naar de verhouding tussen ervaring en je uurtarief.

Hebben we nog een vraag of is er iets nog niet helemaal duidelijk?

Geen punt, we nemen dan gewoon even contact met je op.

 

Fase 3 Voorstel & kennismaking

Samen met de opdrachtgever wordt besloten wie er worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. We informeren je natuurlijk direct als je wordt uitgenodigd en plannen in overleg een afspraak in.

 

Fase 4 Opdracht

Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht!

De overeenkomst wordt getekend en je gaat via Professional Partners aan de slag.

Meer informatie

Let op dat je CV nooit langer mag zijn dan 5 pagina’s. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Hierin moet duidelijk naar voren komen dat jij de juiste professional bent voor deze interim opdracht.

 

Wil je je reactie extra kracht bij zetten? Stuur dan ook minimaal 2 referenties mee of schrijf een pakkende motivatiebrief. Ga je aan de slag als interim professional via Professional Partners, dan vragen we ook altijd om een VOG die nooit ouder mag zijn dan 6 maanden.

Heb je nog vragen aan ons? Neem dan even contact op met {{owner}} of met het servicecentrum van Professional Partners via 088 031 3535.

Is dit jouw opdracht?

Of wil je eerst nog wat meer weten?

088 031 35 00
e.aalbers@professionalpartners.nl

Esmée AalbersEsmée Aalbers
Regiomanager Overheid

Reageer

  • Delen:
Reageer
×
Inloggen
×
Jouw favoriete vacatures
Cookie icon
Wij gebruiken cookies om de statistieken van onze site bij te houden. Meer weten? Lees onze privacyverklaring.