Myrte Groen bij Professional Partners

Meer weten?

Myrte kan je meer vertellen

Meer info

Manager Zorg

Myrte
Groen

Meer weten over Myrte?

Klik hier

088 031 3535

 

Deel deze pagina

Samen zijn wij Professional Partners: Myrte Groen - Manager Zorg

Maak kennis met Myrte, onze manager Zorg.

Deel kort iets over jezelf

Mijn naam is Myrte Groen. Ik ben 41 jaar oud en opgegroeid in Amersfoort met mijn ouders, tweelingzus en twee jongere zusjes. Na mijn studietijd in Utrecht ben ik verhuisd naar Bussum waar ik nu al bijna 15 jaar woon met mijn vriend Guy en onze twee zoontjes Pepijn en Floris. 

Na mijn studie heb ik vooral gewerkt binnen het sociaal domein, dan wel gelieerd hieraan. In eerste instantie als schuldhulpverlener bij gemeenten en later als manager van maatschappelijke dienstverleningen. 

In mijn vrije tijd borrel ik graag met vrienden, hockey ik in een heel gezellig damesteam en vind ik skiën in de winter het allerleukste om te doen! Ook ben ik graag maatschappelijk betrokken en zwem daarom maandelijks met jongeren die een verstandelijke en/ of lichamelijk beperking hebben.

Wat is jouw rol binnen Professional Partners?

Professional Partners, al ruim 10 jaar actief binnen het sociaal domein, kende ik al goed vanuit mijn vorige werkgevers. Ik huurde wel eens professionals in bij hen en had prettig contact met de accountmanagers van PP. Toen ze mij benaderden 2 jaar geleden om een nieuwe bedrijfstak op te zetten binnen PP was ik snel om!

Mijn functie bij PP is manager Zorg. Ik ben sinds mijn indiensttreding bezig met het opzetten en uitbouwen van Professional Partners Pharma. Het detacheren van gemotiveerde en enthousiaste apothekersassistenten. Doordat mijn vriend apotheker is, heeft hij mij kunnen verbinden aan zijn netwerk dat ik vervolgens verder heb uitgebouwd. Zo zijn we vorig jaar heel hard gegroeid. Inmiddels zijn we met ruim 30 collega’s die we zoveel mogelijk detacheren binnen hun eigen regio. Om die reden werken we met regiomanagers die allemaal een aantal regio’s onder hun hoede hebben waarbinnen ze nieuwe mensen werven, nieuwe samenwerkingspartners zoeken én onze medewerkers en opdrachtgevers tevreden houden! Op deze manier houd je korte lijnen en sta je dicht bij je collega’s en opdrachtgevers.

Hoe haal je elke dag weer het beste uit jezelf?

De sfeer binnen ons team, de fijne en hardwerkende collega’s en de open communicatie zorgen ervoor dat ik iedere dag weer enthousiast aan de slag ga! Ook de vrijheid in mijn werk en de afstemming met de directie zijn heel prettig en geven mij vertrouwen om zo door te gaan! De samenwerking met de regiomanagers, die mij met hun inhoudelijke kennis scherp houden, de creatieve uitspattingen voor een congres of leerzame teambuildings die we met elkaar organiseren geven mij energie.  Een hele goede, nieuwe apothekersassistente aannemen die we matchen op een project waar ze altijd al had willen werken… Dat is toch te gek?! Dat je kunt bijdragen aan de ontwikkeling van mensen tijdens hun loopbaan. Soms voor een aantal jaar, soms hun carrière lang!

Wat zou je aan anderen willen meegeven?

Ervaring komt met de jaren, maar juist je intrinsieke motivatie en het gedrag dat je laat zien maakt het verschil tussen een gemiddelde en een goede professional. Wij hebben om die reden, naast ervaren apothekersassistenten, ook starters en mediors in dienst die van aanpakken weten en willen leren. We kunnen dit waarmaken door goede afspraken te maken met elkaar. Je aan je afspraken houden en een ander wat gunnen zijn aspecten die leiden tot een duurzame samenwerking. Of het nu gaat om een samenwerking met collega’s of opdrachtgevers. Er gaat overal weleens iets mis, maar de manier waarop je het samen oplost, daar gaat het om.

 

Meer weten? Neem contact met ons op.
Bel 088-031 3535 of stel hieronder je vraag.